در موضوع رضایت از مبحث فروش، شرکت مدیرانخودرو از ۱۰ دوره ارزیابی ۷ بار موفق به کسب رتبه نخست گردیده است.
به گزارش اسپات نیوز، شرکت مدیرانخودرو بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی کشور شناخته میشود و همواره سعی داشته تا خدمات مورد قبولی را به مشتریان خود عرضه کند. از همین روی تلاش و برنامهریزی گستردهای صورت گرفته تا همواره رضایت مشتریان صورت پذیرد.
در بحث رضایت از مبحث فروش، شرکت مدیرانخودرو از ۱۰ دوره ارزیابی ۷ بار موفق به کسب رتبه نخست گردیده است که در مباحثی چون مدت زمان تحویل و پروسه تحویل، برخورد با مشتری و…. میباشد.
روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور ذیل و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میگیرد.
- ارزیابی نمایندگیهای مجاز خدمات فروش
- ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آئیننامه
- سنجش رضایتمندی مشتریان
که با بررسی این معیارها شرکت مدیرانخودرو در ارزیابی سال ۹۹ موفق به کسب موفقیتهای زیر شده است:
- رتبه یک شرکتهای عرضه کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
- برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو
- بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان
همچنین شرکت مدیرانخودرو تاکنون ۶ بار در بحث رسیدگی به شکایات مشتریان رتبه نخست را بدست آورده است که نشان دهنده توجه شرکت مدیرانخودرو به بحث رضایتمندی مشتریان میباشد.
مدیرانخودرو به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی همواره توجه ویژهای را به بحث رضایتمندی مشتریان داشته و با صرف هزینه و آموزش فراوان توانسته موقعیت مطلوبی را در مقایسه با رقبا بهدست آورد.
انتهای پیام