جهت دسترسی سریع‌تر به آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهان، کانال تلگرام «اسپات نیوز» را دنبال کنید

رونمایی سامسونگ از هدف‌گذاری سال ۲۰۲۲؛ فروش ۱۰ میلیون گوشی تاشو نسل جدید

02:00۰

بر اساس گزارشی جدید، سامسونگ از هدف‌گذاری خود برای تولید و فروش حدود ۱۰ میلیون دستگاه گوشی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داده است.

به گزارش اسپات نیوز، سامسونگ که موفق شده بود با فروش گوشی‌های نسل جدید خود از جمله گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ رکورد فروش گوشی‌های تاشو را بشکند، پیش‌بینی فروش ۷ میلیون دستگاهی خود را با افزایشی خیره‌کننده به ۱۰ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۲ رسانده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، این اقدام سامسونگ امیدواری‌ها نسبت  به نسل بعدی این گوشی‌ها را بیش از پیش خواهد کرد.

این گزارش مدعی است که سامسونگ قصد دارد در این سال چیزی در حدود ۳۸ میلیون گوشی از سری گلکسی S22 خود را تولید و روانه بازار کند. این کمپانی همچنین قصد دارد بیش از ۹ میلیون دستگاه از گوشی گلکسی S21 FE خود که احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ به صورت رسمی معرفی خواهد شد را به فروش برساند.

این در حالی است که پیش‌بینی‌ها از سهم ۷۸ میلیونی دستگاه گوشی‌های آینده سری گلکسی A سامسونگ که شامل دستگاه‌های گلکسی A13، گلکسی ۳۳ ۵G و A53 5G است، حکایت دارند.

سامسونگ هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل بازار گوشی‌های تاشو در دنیا شناخته می‌شود. این شرکت تا به امروز سه نسل از گوشی‌های تاشو خود را در سرتاسر دنیا رونمایی و عرضه کرده است. با تثبیت شدن جایگاه این گوشی‌ها و عرضه مدل‌هایی مانند زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، این تولیدات علاوه بر بهره‌مندی از طراحی فوق‌العاده و مشخصات بهبود‌یافته با کاهش قیمت نیز مواجه شده‌اند.

با پاقشاری سامسونگ بر تولید این مدل گوشی‌ها و پشت سر گذاشتن انتقادات اولیه به دلیل معیوب بودن برخی دستگاه‌ها، اکنون شرکت‌های دیگری قصد دارند به این عرصه ورود کنند. از مهم‌ترین این شرکت‌ها می‌توان به گوگل و موبایل تاشو پیکسل اشاره کرد که مجهز به دوربین‌ سری پیکسل ۶ بوده و تا سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر نیز هوآوی عرضه گوشی تاشو «میت V» را در دستور کار خود دارد. تمامی این اتفاقات نوید رقابت‌هایی هیجان‌انگیز در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌دهند.

انتهای پیام

منبع
دیجیاتو
لینک کوتاه
https://spotnews.ir /?p=20461

456 نوشته
از همان اوایل نوجوانی، علاقه موازی به فضای رسانه و فناوری اطلاعات باعث شد تا در حوزه‌های مختلف از جمله چندرسانه‌ای، تکنولوژی، اقتصاد و حتی سیاست، قدم بردارم. سلیقه متفاوت در نوع بازتاب اخبار هم موجب شد تا از گرافیک به عنوان یکی از بازوهای کمکی بهره ببرم.

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند
Banner psd created by oxurra - www.freepik.com