در دنیایی زندگی میکنیم که فاصله هوش مصنوعی با هوش انسانی به کمترین حد ممکن رسیده است؛ در چنین شرایطی، بسیاری از شرکتهای حوزه لوازم خانگی تلاش میکنند تا با توسعه فناوریهای خود در این عرصه، از رقابت با بازارهای بینالمللی عقب نمانند که «اسنوا» نیز یکی از همین برندهاست.
به گزارش اسپات نیوز، جهان امروز در تقابل با زندگی سننی انسانهاست و تکنولوژی درآن حرف اول را میزند.
بشر درحیطه تکنولوژی سختافزارها و نرمافزارها مسیر بلندی را پیش رو دارد. یکی از دستآوردهای انسان در این زمینه هوش مصنوعی است.
هوش مصنوعی توانایی آنالیز تمامی دادهها، از معاملات تا کنترل دقیق فرآیندهای مکانیکی رباتها و کارخانجات را دارد.
یکی از مکانهای که هوش مصنوعی در آن کاربردهای بسیاری دارد، خانه است؛ از خرید خانه تا پرداختها میتوانند توسط هوش مصنوعی انجام گیرند.
شرکتهای ایرانی تلاشهای خود در این زمینه را به کار بستهاند تا هوش مصنوعی به خانههای ایرانیان راه پیدا کند. «اسنوا» یکی از بزرگترین شرکتها در حوزه محصولات خانگی است که در ساخت محصولات خود از هوش مصنوعی استفاده میکند.
تلویزیون ۴۳ اینچ، محصولی که اسنوا در تابستان گذشته به نمایش گذاشت، یکی از مثالهای بارز استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خانگی است. اصفهانیها توانستهاند با توسعه مرکز داده خود و سرمایهگذاری در یک استارآپ پیشرو، هوش مصنوعی را با سرعت بیشتری در اشیاء به کار گیرند.
در همین راستا، قرار است تلویزیونهای اسنوا به یک سیستم عامل جدید به نام Costome OS مجهز شوند تا کنار درک دستورات صوتی، توانایی جستجو و اجرای دستورات در حیطه گسترده را نیز داشته باشند.
گفتنی است، اسنوا از سال ۸۴ با بهکارگیری گروهی از بهترین تولیدکنندگان، مهندسان و کارشناسان ایرانی با هدف تغییر در رنگ و بوی تولیدات داخلی، شروع به کار کرد. این شرکت که هماکنون دارای بیش از ۵ هزار پرسنل است، بیش از ۱۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.
انتهای پیام